Er is iets speciaals aan de band tussen moeder en kind. Uiteraard geldt dit ook voor vaders, maar nu Moederdag er bijna weer aankomt, benadrukt deze video nogmaals de schoonheid van het moederschap. Het bekende sieradenmerk Pandora voerde een experiment uit om aan te tonen hoe uniek moeders zijn en hoe sterk de band tussen moeder en kind is. Deze beelden doen je hart werkelijk smelten. Het experiment ging als volgt. Zes kinderen tussen de drie en negen jaar oud werden geblinddoekt en kregen de opdracht om hun moeder te vinden tussen zes andere vrouwen.
Ze doen dat door goed te luisteren en te voelen, want ze kunnen natuurlijk niks zien. De manier waarop de kinderen hun moeder weten te vinden is zo ontroerend. We verklappen alvast dat alle kinderen met succes hun moeder wisten te vinden en het resultaat is prachtig. “Angst, liefde en een paar oprechte tranen vulde de ruimte, toen de kinderen in de leeftijd van drie tot negen jaar probeerden en slaagden om de enige die zij hun moeder mogen noemen terugvonden”, liet een woordvoerder van Pandora weten, aldus de Britse Metro.
De zachtheid en liefde in dit experiment is onmogelijk te missen. Met deze campagne wil het bedrijf laten weten dat “alle vrouwen uniek zijn in vorm, persoonlijkheid en hart. Net als de prachtige connectie en kostbare liefde die we deze dag zagen.”
Leg je zakdoekjes alvast maar klaar, want wij kregen er in ieder geval tranen in onze ogen van!
[goviral_player]